Trip met Ouders in Angola - Reisverslag uit Luanda, Angola van Robert Smits - WaarBenJij.nu Trip met Ouders in Angola - Reisverslag uit Luanda, Angola van Robert Smits - WaarBenJij.nu

Trip met Ouders in Angola

Door: robertinangola

Blijf op de hoogte en volg Robert

02 September 2011 | Angola, Luanda

Pictures of our trip through Angola.

• 12 Oktober 2011 - 02:26

Jun:

Hey kun je al wat Portugees :P?
    Ik ben zelf Angolees, 20 jaar en sinds mijn 8e niet meer naar Angola geweest, maar volgende jaar gaan we, beslist!

Groetjes,
    Jun

• 12 Oktober 2011 - 02:35

Junior:

Mooie Foto's, ik kan niet meer wachten,,,
    Saudade está me matando!

• 09 April 2012 - 15:23

Kamia:

hey ,zit je nog in angola,laat even weten,wil december op vakantie naar angola,ik kom uit luanda. groetjes k

• 09 April 2012 - 15:25

Kamia:

junior eu tb tenho saudades da banda hehehe

• 23 Januari 2014 - 12:26

Christianne:

Beste meneer Smits,

Wij zijn een jongerenorganisatie genaamd Cross Your Borders die meerdaagse onderwijsprojecten uitvoert op middelbare scholen in heel Nederland. Deze projecten gaan over armoede en onrecht in de wereld. Het doel is om leerlingen over de grenzen heen te laten kijken en hun wereldbeeld te verbreden. Hierbij presenteren we niet alleen de problemen, maar laten we de leerlingen ook kennismaken met de potentie van ontwikkelingslanden.

Angola is één van de landen die tijdens ons project centraal staat. Het land heeft de laatste jaren veel veranderingen doorgemaakt, daarom zijn we momenteel bezig met het verbeteren en updaten van de informatieboekjes. Wij vinden het belangrijk om juiste informatie aan de leerlingen te geven, daarom zijn we op zoek naar experts op het gebied van de zes thema’s. Door feedback vanuit verschillende expertises en invalshoeken samen te voegen kunnen we goed lesmateriaal leveren.

Het is misschien vreemd dat ik via dit medium u probeer te bereiken maar we hopen dat u ons misschien kan helpen. Op uw linked-in pagina zag ik dat u jarenlange ervaring heeft in Angola. Door uw werk op locatie in Angola denken wij dat u de lokale situatie goed in een groter perspectief kunt plaatsen.Hier zijn wij naar op zoek voor het verbeteren van de landenboekjes zodat de leerlingen leren om lokale problemen in een groter kader te plaatsen. Uw feedback lijkt ons daarom een zeer waardevolle aanvulling.De vraag is of u ons misschien wat informatie kan geven over politiek en samenleving. Als u het makkelijker vind hebben we kunnen we een opzet sturen met een aantal vragen maar in ieder geval is elke vorm van informatie meer dan welkom.

Alvast bedankt voor uw tijd en we zien uit naar een reactie.

Met vriendelijke groeten,

Christianne Wouters